She's baaaack!

Fick tillbaka min dator i fredags! Gooooodie! Men det går inte att komma in riktigt på bdb, which suuuux! Imorn har jag MKO prov, och svenskainlämning, fast jag har redan skickat min berättelse :P nyss faktiskt. hmm. Och på torsdag är vi lediga!! Då ska jag och Påla(paula) hem till Liina på pepperkaks julmyspys :P då skulle ngn Hanna oxå komma, good ;) :)  Sitter och lyssnar på Sonic Syndicate nu, bajsbra!!! Hörde för första ggn på In flaaames :D saknar, vill se dom igen, japp! Bilder kanske kmr därifrån, när jag får beas kamerasladd, så om du ser detta bea, kom ihåg sladden när ni kmr hit nästa ggn :P

orkar inte skriva alls. jag är osocial                             och kär'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0