meningslöst inlägg *1000

fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

jag vill se metallica.. nu nu nu nu.

Varför får dom jävlarna som inte ens vill se dom biljetter för? Dom köper typ 6 st, sen så säljer folk dom dyrare på typ tradera lr blocket lr vartfan som helst?!
Vilka idioter. Jag skulle ha förtjänat att få en biljett åtminstone, det är bara jag som verkligen vill se dom, alla andra är fake (a) nej men seriöst, jag är nog den enda som gillar dom så mkt >< sen finns det kanske några andra som gillar dom massor oxå, men ingen kan jämföra sig med mig. jag är besatt. Hade jag varit en kändis hade jag varit med på MTV;s " Celeberty Rehab " för överkärlek till Metallica lr ngt! Mamma och pappa hade behövt skicka dit mig. hmm! nu låter jag typ töntig och att jag nt har något liv och bara sitter och tänker på gamla gubbar som spelar förbannat bra musik. Vilket är rätt sant. Men spela roll, jag får väl vara en tönt då ;)
Mer Metallica Åt Folket. Typ.

klagat klart nu ;) förvänta er att det kmr bliii mkt sånt i den här bloggen, för jag är en riktig "klaga-kärring" ;) jag hittar alltid ngt att klaga på. Like it or not. huh..

pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0