jag ser det snöar!

De snöööar! :D
har ju datan precis vid fönstret så jag blickar ut på snön ibland :) de e mysigt, fram till att jag hostar som en idiot.
Jag vill ut och hoppa i snön, får jag? plz.

aja, jag mår bajs bajs bajs. Jag kan nt missa mer i skolan nu, men jag kan fan nt gå till skolan såhär.. : /
Jag har tur att andreas är oxå är hemma så jag får sociala mig med honom åtminstone :P
Ska nog gå imorgon, vare sig jag mår bättre lr sämre.

Funderar på att sätta mig i sängen, ta på lite Vänner och dricka lite te, med hjälp mot halsen. Men jag orkar nt förflytta mig ^^

Jag saknar Jessica, Jasmine & Lina <3


Kommentarer
Postat av: jessica

kuppan på fredag bby !:D<3

2008-11-24 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0