Bring It On^

Sitter och kollar på Bring It On. Har redan sett den en gång men spela roll.

Idag har min förkylning varit värre än någonsin, inatt kunde jag inte sova. Låg å glodde i taket mellan 00.00 till ca:04.00 då jag sist kollade va klockan va, sen måste jag ha somnat. Hostan gjorde så jäkla ont. Jag kan nt andas med näsan heller så jag får liksom sitta med käften öppen 24/7 för att få ngn luft, snacka om torr i munnen.. Och min panna är typ överhettad, ena stunden fryser jag, och andra så svettas jag.
Skulle ha åkt till kupolen med jessica idag, orkade ju nt igår, men jag orkade verkligen nt, jag kände mig tillräckligt dum igår att jag nt kunde då heller så det kändes dubbelt så hemskt idag. Det är ju såå otroligt kul att vara sjuk på helgen, och även fast jag inte gör någonting så skulle det kännas lite bättre att vara frisk iaf.

Läste Jessicas blogg igår tror jag å hon hade lagt upp en bild på en klänning från Style by stars lr vare nu heter å jag hittade massa snygga klänningar och så kom jag på att jag och Jasmine kollade på klänningar på stan en gång å så pratade vi om att på nyår borde vi samla ihop alla tjejer och träffas och typ klä upp oss! >< haha! Låter gansla lamt men kul ;)

nu är filmen på igen... PUSS!

Kommentarer
Postat av: jessica

men du vi tar det nästa vecka ju :)

och ja! nyår med alla flickor, roliigt å bäst

2008-11-22 @ 19:25:38
URL: http://purplepiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0