w00t?!

Tja. Laddade nyss min mobil med 200kr från Halebops hemsida. Och jag trodde att jag skulle få 30 dagars gratis sms, som jag alltid brukar göra. Men intefan fick jag det?! Utan att det visar sig att man måste betala 300 spänn för att få gratis sms i 30 dagar, in my ass!
Nu är jag sur. Har 375 kr på mobilen nu, som kmr ta slut typ snart och jag har nt pengar att fylla på medtills den 19 januari, iochmed att jag ska köpa Jessica en present, måste betala bea&peter för biljetten, och ngt till mamma och pappa. damp. Ska fan byta tillbaka till telia asså.

Annars så har jag kollat på den biten jag missade på Polar Expressen idag och så har ja vart ute i snön ><
Vaknade lixom halv 1 så jag har nt gjort så mkt :p

Får se vad som händer senare då.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0