Stan och film med brudarna.

Nu håller jag på att vänta på min far som ska skjutsa ner mig på stan, där jag ska träffa Paula & Lina :)
Sen drar vi till Lina och har våran film&Ben&Jerry's mys ;) sådär innan Paula åker till sin pappa i spanien.
Jag vill oxå åka bort, är trött på sverige nu >< haha.
Iallafall så fick jag något ryck igår av att vilja se My Girl ( min tjej )  , en gammal film men så otroligt braa. Så jag laddade hem både 1an och 2an, så när jag vaknade kollade jag på 1an, så jag kollar väl antingen på 2an när jag kmr hem senare ikväll lr så blire ngn annan ggn :) se filmen vettja.

nu ska jag iaf kolla på ngt som finns på tv, medans jag väntar på papi.
 
puss.


Kommentarer
Postat av: lina

aaah jag såg 1:a filmen för första gången för nån dag sen, jag grina som en gris :'(

2009-01-05 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0