LOV

Idag åkte jag till skolan, hade MPR, började med Text med Lena idaog ;)
Sen stack vi till aulan och kollade på alla som uppträdde (: (y) Sen JULLOV! ^^

Sen gick jag ner på stan med Jessica och vi hoppade på bussen till hosjöö, jag hoppade av och gick till Bea min syyster och hade det trevligt en stund med henne och Peter :) Spelade lite guitar hero oxå, ett som nt jag har >< men känner nt igen låtarna så bra :P aja. Sen åkte vi hem hit.

Annars har jag kollat på Polar expressen, men blev så jäkla trött så jag somnade >< vaknade precis när den va slut :P haha. annars har jag nt gjort ngnting :S
Imorgon ska jag nog bara tröka runt här, vi får la se. Och på söndag är det Jessicas födelsedag så då har hon planerat att vi tjejer ska käka pizza :) GUT!

annars äre lov, fram till 8e januari! iH! happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0