Jessicas 16e födelsedag idag :)

Idag åkte jag ner på stan med mamma och Bea :) Hittade det jag skulle, + ett par byxor som va gryymt snygga, men som jag icke köpte : /  VILL HA! ><
Iallafall så hittade jag en parfym till Jessica.
Vid halv 4 träffade jag Jessica och vi gick mot american take away där vi skulle träffa lite tjejer ;) (:
Vi hade det riktigt trevligt och det verkade som Jessica gillade det hon fick iaf ;) (: gooooodie!
Sen var jag tvungen att åka hemmåt.
Väl hemma blev det att kolla på Vänner och käka lite Ben & Jerry´s ;) ilike.

Vet nt vad som händer imorgon, vi får se :) 


-Födelsedagsbarnet :)



Kommentarer
Postat av: jessica

du är bäst du är bäst! pussen

2008-12-22 @ 11:02:38
Postat av: Anonym

big nose, haha ful tjej!

2008-12-23 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0