FETTNICE DAG IGÅR!

Dagen började med att jag fick biljetterna till Metallica ;D hyperglad var jag!
Sen bio med Jessica, Madagaskar 2, inte alls som jag trodde och den var absolut inte lika bra som 1:an! Men hade såklart kul med Jessica, som vanligt! <3
Sen åkte jag hem till Lina, vi fick skjuts till David, och där hittade vi även Linus och Niklas oxå. Dom började la dricka lite, redan vid 19-20 :O :P haha. Så dom var ju rätt döda vid typ 22 redan. Erik kom oxå, sen kom Johanna och Linnea :D Och sen kom Amanda och Maria. Och efter ett tag kom Melinda. Kvällen såg väl ganska lika ut, upp och dansa i typ 5 minuter, sen var alla trötta, satte sig lr la sig på madrasserna. Efter kanske en kvart var alla uppe igen >< Sen stack Erik, Maria och Amanda, vet nt när men. Och vid halv 2 stack Melinda hem. Då var killarna rätt trötta, ink Lina, så vi satte ett alarm på 04.00 när min papi skulle hämta mig, och vi gick och la oss, vi somnade nog allihopa >< Sen när jag vaknade så hittade jag Niklas brevid mig och jag gav han filten och gick, sa hejdå till Lina och sen åkte jag och pappa till knoppen och hämtade våran bil och sen hem, kom la hem vid halv 5, 5 >< Sjukt härlig kväll, med mkt trevligt folk! :)  pusspå! <3

Kommentarer
Postat av: jessica

seriöst, alla var typ där utom jag "/

2008-12-14 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0