DITT ÄCKLIGA FANSKAP, HOPPAS DU DÖR!

Är inte alls på bra humör just nu. Jag skippade skolan idag oxå, fick ett jävligt dumt samtal idag.
Han kände nog inte igen vårat nummer, men han kände nog igen min röst.
Fick en liten flashback så jag började väl gråta lite. Kommer aldrig komma över dedär. Fan oxå.. Kanske dags att berätta för mamma och pappa, pappa blev lite sur när han ringde hem och att jag svarade och sa att jag mådde bra men ändå stannade hemma.
Jag vet nt.. fan..

Är ensam hemma, mamma åkte iväg för att träffa Bea. Ska väl glo på lite mer av Laguna Beach, Stephen är snygg! ;)

de blir väl ett ganska så tårfyllt  samtal med mor&far senare, får se hur de går..


puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

vaaad? :(

2008-12-17 @ 15:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0