Chikas!

Det blev stan med 2 av mina brudar idag, Karin&Jessica. Gick faktiskt mest bara runt, men innan jag
skulle till bussen så hände det ngt på stora torget å det visade sig vara 2 stycken som cyklat från Afrika tillbaka till Falun.
Tummen upp för dom, jag klarar nt ens att cykla ner på stan härifrån -.-  ;)

Nu drar jag vidare till antingen sängen, soffan eller bordet i vardagsrummet och skriver min redovisning till svenskan som ska vara klar på onsdag och så pluggar jag nog lite matte.
Imorgon äre sånadära studiebesök på Dalarnas Tidningar halv 10, alla från sovmorgon, utom jag som måste ta bussen som går 07.40 typ utanför mig, å så är jag nere vid Västra typ 08.00, så går jag vidare ner på stan, och väntar på Lina&Jasmine där typ, i 1 timme och 30 minuter! Kuuuuuul.

Skriver kanske senare, who knows. Men jag är så ointressant så ingen läser ändå men det göör inget! :) hah! ^^



 Min lilla My första dagen hon var här :) 4e Augusti! Söthög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0