50 sanningar!

50 sanningar om dig själv.

1. Jag älskar snö, men önskar ändå att det vore 25 grader ute. ( samtidigt som det är snö ute ) ><

2. Jag känner att jag har blivit "mognare" under 2008.

3. Jag tror på Att allt som händer har en orsak, även om något händer som inte jag vill så var det ändå meningen att det skulle hända.

4. Jag tror på karma.

5. Jag älskar min klass, mp1b!

6. ..Men jag saknar mina gamla, 9b och 6b!

7. Jag har inte inte speciellt mkt tålamod.

8. Jag är en annan person i skolan än hemma. Jag är mer sprallig i skolan, men kan dock vara ganska "korkad" hemma med.

9. Jag har ganska svårt att lita på folk, spec killar.

10. Jag tror på att alla människor föds goda, men av någon anledning finns det ändå mord och grejer.

11. Jag har svårt att förklara till mina vänner hur mkt att dom betyder för mig.

12. Jag har lätt att säga "jag älskar dig" till någon, men det är inte ofta jag menar det. (jag menar det till mina vänner och familj dock)

13. Men jag hatar aldrig någon, hur jävliga vissa folk än är så kan jag inte hata någon. Bara ogilla väldigt mkt.

14. Ibland har jag stort behov att ha uppmärksamhet.

15. Jag ÄLSKAR att få folk att skratta.

16. Jag gillar/saknar 90 talet. Musiken, filmerna, minnen, tv program, allt! Nostalgi på hög nivå!

17. Jag älskar usa! Jag blir påmind av vissa lukter därifrån när jag går på stan tex, då längtar jag verkligen tillbaka.

18. Jag Hatar schlager låtar, eller såna där som går på radion hela tiden. Men vissa kan vara bra.

19. Jag gillar allt när det gäller musik, nästan.

20. Jag HATAR skidåkning, speciellt längdskidåkning! Att se det på tv, att åka, allt som har med det å göra!

21. Ibland stannar jag hellre hemma med mina päron är att vara med kompisar.

22. Jag har lätt att tycka att någon kille är skitsnygg, men har svårt att bli kär.

23. Jag tror inte att folk i våran ålder(17/18 år och neråt) verkligen älskar den men är tsm med, jag tror att man måste ha haft flera förhållanden att hitta den man vill leva med! Den personen med de kvaliteter man söker. (gäller såklart inte alla, men de flesta)

24. Jag kan vara väldigt bortskämd. Men det var mest när jag var liten.

25. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, vart jag ska bo, om jag ska gifta mig, skaffa barn, vad jag ska jobba med. Jag vet inte, och det skrämmer mig!

26. Jag älskar kärlekslåtar!

27. Vänner är den bästa serien ever. Medans såna där övernaturliga serier som Stargate atlantis, Smallville etc är så jävla kassa.

28. Jag är ingen morgonmänniska.

29. Metallica är det bästa bandet, ever!

30. Ibland tror jag att jag är mkt bättre än alla andra, men nästa dag kan jag tycka att jag är helt värdelös.

31. Jag har varit med om en hemsk sak, som 5 st vet om. Men ingen i min familj vet.

32. Jag gillar inte att folk säger till mig vad jag ska göra. Eller när någon tjatar på mig att jag ska göra något. Jag känner att jag gör det när jag själv känner för det!

33. Jag kan ge tips till folk, om olika saker. Men ibland kan jag inte göra något av det själv.

34. Ibland kan jag ha 2 åsikter om vissa saker. Bra eller dåligt.

35. Jag älskar mjölk, jag kan dricka glas om dan, men jag kan inte dricka det i skolan. Där blire bara vatten.

36. Jag kan vara ganska kinkig när det gäller mat.

37. Har jag fått för mig att det är någon som kliar mig på armen tex, då kliar det och då måste jag klia där, tvångstankar har jag mkt av!

38. Jag tror på övernaturliga fenomen. (dock inte saker som i Smallville lr ngt)

39. Jag skäms lätt för mina föräldrar.

40. Om jag skulle ha en spec superkraft, skulle det va att vilja läsa människors tankar.

41. Jag kan inte gå på stan eller till skolan utan smink. Bara utanför mitt hus.

42. Jag pratar och går i sömnen.

43. Jag gillar kramgoa barn!

44. Folk kan nog se mig som ganska barnslig, men jag säger att om dom inte gillar det äre bara å sluta va med mig.

45. Jag ogillar folk som skryter om sig själva, tex om att hur många dom har haft sex med / min pappa har köpt ny bil bla bla etc! Jag skiter väl fan i hur många gånger du har haft sex med någon och om din pappa har skaffat en ny bil, jag kmr knappast åka med han iaf.

47.jag är ganska svartsjuk av mig.

48. Ibland gör jag mig själv dummare än vad jag är.

49. Jag tror att man alltid kommer ha en speciell relation med sitt första förhållande.

50. Jag gör sånt här för jag är uttråkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0