5 DAGAR KVAR TILL JESSICAs B-DAY, 8 DAGAR TILL JULAFTON..

.. och nathalie är glad!

Hade de ganska så trevligt i skolan idag iaf :)  
Hade först datakunskap, skule bara göra ett konto på en sida, å sen skriva något, och sen radera det?! Meningen med et är..?
Sen Mediekommunikation, fortsatte att analysera tidningar med Lina och Emma, lr Lina och jag arbetade med det mesta, såklart.. :p
Sen lunch, träffade Jessica&Amanda, fick en klubba av Lina :P haha.
Sen Medieproduktion, hade en extra Ljudlektion eftersom vi inte hade någon i fredags tack vare Lucian :P
Skulle egentligen ha sänt i radion men eftersom några killar inte var klara så blev det bara på skoj, och vi hörde våra reportage(stavning?) . Alex var inte här idag heller, så jag fick såklart göra allt, som vanligt. Så jag klippte Påa:n och Ava:n. Ingen fattar ngt säkert >< men Påa:n är en början av ett reportage, och Ava:n är slutet :P
Ella och Matilda hade säkert kul att prata i radion iaf :P haha. Även fast det inte sändes. Tack för de :P
Åkte sen ner på stan med lina,jessica,amanda,jasmine&simon.. sen gick min och simons buss. sen kom pappa och hämtade mig, och gissa vad som låg och såg snyggt ut på mitt skrivbord när jag kom hem?! ;) ett brev från posten att mina biljetter låg där och väntade på mig!!! :D
Haha, pappa sa att det säkert ligger en lapp där det står " haha, suckers"  XD istället för biljetter.

Snart hoppar jag la in i duschen, och så tittar jag nog på ett avsnitt av Laguna Beach, tog hem första säsongen för nån dá sen ;) tack vare peter, vilken människa dedär är asså, superschnell !!

Det är 5 dagar kvar tills Jessica blir 16 år idag :) och 8 dagar till julafton, men det är 11veckor & 4 dagar kvar till Metallica!


pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0