The voice 08!

Nu sitter jag här, har precis borstat tänderna och satt på en "Listerine Whitening Strip" på tänderna. Smakar skit, men det hjälper att få vitare tänder! :) finns dock nt här i sverige, vad jag har sett iaf, kanske finns ngn stans.. Dom finns på Ebay, men jag fick mina av min syster, ska dock köpa fler från Ebay när dom är slut :)
Snart ska jag sätta mig vd tvn och kolla lit, sen ska jag sooova, för imorgon bitti kmr Melinda, Linnea och Johanna och hämtar mig, sen drar vi till Sthlm, för att säkert gå på stan på dagen och sen blir det The Voice 08 på kvällen!! :) härligthärligt. Synd att Jessica nt kunde åka med :/

Men stan med Karin&Jessica blev det idag iaf :) mycket trevligt<3

Kommentarer
Postat av: jessica

mm, fast somsagt. jag är glad att du kunde åka iväg! :D

2008-08-16 @ 18:05:58
URL: http://purplepiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0