Stockholm/&the voice med M & J & L ! :)

Runt sisådär 07.00 kom Melinda, hennes mamma, Linnea & Johanna och hämtade mig, då Melinda övningskörde och försökte kunna backa från utfarten då med många misslyckade försök! Men till slut gick det an, och våran färd mot Stockholm började.
Vi kom dit, när jag vettefan, och vi gick runt en massa, fikade, såg en kille hålla på med sin grej "där nere" etc etc. Jag och Linnea fick massa ont i våra fötter. Usch. Jag trodde jag skulle slösa alla mina pengar, men vad köpte jag? Ett armband av en smörade kille..?! huh..Vi gick runt och kollade i affärer och sådära, vi åt dagens pasta, tappade knivar i marken, såg en HEL DEL snygga killar, eller, det var mest jag, dom andra kanske såg några, men dom kommentera det inte, förutom Madicken då, som hittade ett ragg där jag köpte armbandet, Melinda Johanna och Madicken köpte oxå ett.. Melinda köpte 2! :) Sen blev klockan en del och vi gick mot kungsträdgården och där vare mycket folk må jag säga. Vi klämde oss fram en bit, korta jag såg inget och Linnea var kissnödig, så jag, Melinda och Linnea lämnade Johanna & Madicken för att Linnea skulle kissa, sen så gick vi tillbaka och vi ställde oss lite mer på sidan istället. sen skulle vi möta Johanna och Madicken igen, så ett tag gick vi bara runt i området, sen gick vi mot stora skärmen och kollade lite, till slut kom den sexigaste killen of all time, enligt mig och Melinda( efter en viss person, inga kommentarer dock ) - FLO-RIDA!!!!! ÅH, SÅ SNYGGG!!!!! orgaaaaasm! Massa skrik blev det. Sen gick vi bort, till slottet lr vad det är, och småpratade med vakterna, och tjejerna posade med dom:) Sen gick vi mot "melindas" café, i hopp att få se "honom" , men nejnej, såklart nt. Istället fanns de en glassbar mittemot, där Melinda & Madicken köpte glass :) sen gick vi tillbaka till kungsträdgården och mötte Melindas mamma, och vi gick mot bilen. Sen åkte vi hem, och dom flesta av oss, ( okej, bara nt melindas mamma ) somnade i bilen. Vid 03.00 tiden kom vi hem :) mysigt värre var det. Men prat med Melinda blev det, behövdes. vet verkligen nt va jag ska ta mig till just nu.. Men en dag i stockholm med sötarna behövdes verkligen för att komma på lite andra tankar iaf :)


Idag kom de folk hit. Jag fick presentkort av tina och peter och tuva, som åker till turkiet på lördag, och dom andra har jag redan fått ngt ifrån, och av mamma och pappa fick jag dom 2 första säsongerna av "Vänner"<3 Köper nog resten snart :) och mitt Guitar Hero kom, efter mer än en månads väntetid. :) så såg kvällen ut, GH & Vänner, blir knappast bättre.. lr, lite kanske.. men skita samma.

PUSS.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0