stan med girlsen

Idag tog jag moppen ner till stan för att träffa Jessica. Sen gick vi vidare till Pralin och väntade på Melinda, sen fikade vi, alltid lika gott mjao.
Sen gick vi runt lite, till slut skildes vi åt och jag åkte hem, sen drog jag, mamma & pappa till "Z" och åt med camilla, dave, elicia, josefine & linda :) "gottgottigottgott".
Sen åkte vi till Rusta, jag har hittat min tapet där, gillart. Hittade oxå ett massa snyggt armband där, och ett halsband. På rusta? Japp! amazing.
Vi tog mina tapater och åkte hem, här var linda och josefine och väntade :) mysigt.


HÄRLIG DAG.

                                                     
jag saknar garrett

puss

Kommentarer
Postat av: jenny

kika gärna in i min blogg oxå. å ha en fortsatt trevlig dag/kväll. kram!

2008-08-13 @ 17:54:50
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0