Salt, Sweat, Sugar Sweet.



Jag ville ner på stan idag.
Camilla orkade inte.
Vi ville på bio.
Det fanns inget att se.
Förutom Mamma Mia.
Som vi båda har sett. typiskt.

Allt slutade med att efter många om och men så kom vi ut med filmen Juno från Film&Fabel!
Den var faktiskt bra om jag får säga de själv. Skulle aldrig palla bli gravid nu, fatta vilket skitsnack man skulle höra från höger, vänster och bakom en själv..

Iallafall, så ska, pappa, Dave & Peter kolla på hockey imorgon, och vi tjejer, antagligen mamma, Bea, Camilla, Elicia och jag ha en typ, eh, tjejkväll. Eller tjejkväll?! Mer tantkväll. Heh.. (a)

btw, så satt jag och Camilla och kollade på kläder, eller väskor här på internet, (
http://www.phoenix-luxury.com/ ) ->ÄLSKA!
och mitt i det hela, skriker Elicia att Lilla My har hoppat ner i toaletten, euw..?!!!!!!
 Haha, så jag fick vira in henne i en handduk, och sen blöta ner en annan handduk och "blöta" henne med, för att få bort lite bakterier iaf. Haha. Stackars katt. Hon kmr nog nt våga gå in på toan längre till sin låda. Hmm.

Är oxå helt besatt av Heart - What About Love.
Har oxå lyssnat massa på Elin Lanto's - My Favourite Pair Of Jeans som finns med på Nelly.com reklamen. HUH!
Hmm, nu ska jag kolla mer väskor, kanske beställa, vilket jag vill, är helt kär i en väska, från den där sidan som jag skrev upp, och så jag har hittat en på Asos.com. AshAsh!                                                                

                                                                                        phoenix-luxuary.com                                                                                     
                                              
                                                                                            ASOS.COM
                                                  

puss!


Kommentarer
Postat av: bea

fiiiin väska =) Har du beställt?

2008-08-08 @ 23:28:24
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0