rubrik? alltid ett problem!

har precis kollat på Life of Ryan, bara för att han är allmänt snygg sådär..
Idag har jag målat mitt tak, host, kanske 1/4 av det. Hehe..
Nu är mamma och pappa på bio! :)

Längesen jag skrev ngt nu tkr jag.. hmm!

Igår var jessica hit, med en gooood tårta! :)

              jag måste säga att hon är den mest roligaste och snällaste människa jag känner.          


imorgon är det skola och då börjar allt på riktigt, med riktiga lektioner med nya äckliga lärare xD
men en bra klass har jag allt, hade jättetrevligt på frukosten hos Andy i fredags, men nya människor och allt.

Och jag får säga att i fredags var jag oxå på stan med Karin och Sara :) alltid kul! karin blev rädd för fåglarna och sara blev bjuden på snus.! hmm!
Och på kvällen så åkte jag till Johanna för att fira henne och Lina med trevligt folk :) <3

Kommentarer
Postat av: jessica

JAG ÄÄLSKAAAAAAAR DIG!<33333

2008-08-25 @ 21:25:43
URL: http://purplepiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0