=)

Bea & Tobbe :)  Mina übersöta syskon! <3

Idag åkte jag, mamma, Bea & Camilla till borlänge! :)
Först åkte vi till Dollarstore, för att handla lite till kalaset på söndag, jag och Bea köpte godis som vi snaskade på medans vi väntade på mamma & Camilla :) miiiket gott eyy! :)
Sen vidare till Kupolen, där vi först inte hittade någonting, så vi gick och åt Taco's :)
Sen kom vi in på någon väskaffär där Bea hittade sin "jävla" snygga väska, like she needs more of them. huh.
Sen stack vi hem och Tobbe hade kommit =) alltid är han en "liten, host" solstråle! :)
Nu sitter pappa och Tobbe och kollar på film och mamma har nyss poppat popcorn :)
Jag ska dock inte se någon film för mina ögon ser inte riktigt vad jag skriver längre, huh.
Och jag snackade nyss med någon tjej i säter som säljer sina små kissar, så vi ska nog köpa 1 av dom =)
Och Tilda har jag slutat tagit hand om idag, och våran andra katt Lisa fick sin andra " nära döden " upplevelse idag. Jäkla hund xD Men lättförtjänta och VÄLFÖRTJÄNTA 1500:- fick jag iaf!
Passar mycket bra till stockholms resan med Jessica =)
Nu ska jag jag fortsätta lyssna på Tobbes härliga skratt, som jag alltid blir glad av :)

PUSSHEJ! <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Vaaa? tycker du inte att jag behöver nå mer väskor?? Jag behöver alltid fler =)

2008-08-02 @ 20:59:11
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0