det ska vara en rubrik här va?

orkar nt hitta på ngn rubrik..

Rundtur i skolan idag, jag kmr tappa bort mig till Kina eller något..
Nej men..
Vi satt i mediahuset, sen så innan rundturen satt jag och lekte med Linas mobil, och la min på bordet. Vi satt alltså i foajén.
Se gick vi runt där, och tillbaka till ingången. Och vad hittar jag där?
- min mobil.
" åh, min mobil "
hur blåst får man bli..
de blev inga lekar i skolan idag heller, alltså namnlekar.. :P måst göa det snart, känner nt till ngn alls. Förutom ett par st då men..
Se slutade vi, lr förutom Lina och nennes grupp från igår, för dom skulle till Lena och äta.. :P
Så ja och Jasmine gick ner på stan, gick runt och kollade lite, trodde nt att jag skulle hitta ngt men det slutade med att jag kom hem med en foundation, trosor, bh, örhängen och så la jag undan ett par byxor på JC som jag ska hämta imorgon :)
Hemma har jag spelat Guitar Hero & Kollat på Vänner, åh så gooooodie!
Imorgon hoppas jag, Jasmine och Lina på namnlekar, så vi kan lära känna dom andra ngn ggn! :) hahaa.

nu ska jag duscha, pusshej! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0