kalas

Födelsedagskalas för mig och Elicia idag :) Mycket trevligt tycker jag, såklart med min goda cheesecake glass som jag oftast beställer av mamma på mina födelsedagar :)
Liten fiskdamm hade vi oxå en ja, jag fick en godispåse (a) ja, jag har fortfarande ett barn inom mig :*
Bea fick en oxå, bortskämd unge är hon. hon ska ha allt. tss. Så vågade hon visa sig här med sin snygga väska som hon köpt för ett par dagar sen oxå, HOW DEAR SHE?
Nu är allt folk borta och jag har precis satt in våran ljudanläggning och var nyss ute i boden och letade efter mina dvds för jag är helt störd utan att få se Metallica. Och så blir jag så störd på att, jag inte får bakgrundsljudet att fungera, men det skulle pappa fixa :) guuuuuut.
Nu ska jag sätta mig framför tv:n, och kolla på Metallica, gör det ni oxå, då blir ni glaá! :*

IMORN SKA VI HÄMTA MIN LILLA KISSEMISS! :D

Kattnamn på en flicka,? hjälp tack.

Kommentarer
Postat av: syrran

gumman kanske? det var väl ett bra namn? haha

2008-08-03 @ 21:30:57
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0