gnäll gnäll gnäll

jag vet inte vad det är med mig idag.. eller någon annan dag överhuvudtaget..
Enda sen vi flyttade hit, så har jag saknat mina kompisar, alla dagar vi haft tillsammans, då man bara kunnat
gått ut och sen träffats, som den där dagen då Melinda, Linnea, Johanna & Erik hade varit på Chic, så dom bara kom förbi vid mig och så gick vi runt där lite bara, satt i min källare, grannarna ringde till polisen, det snöade.. MITT I MAJ?! Och framför allt mina och Jessicas promenader till Willy:s..
Jag visste att jag inte skulle träffa mina kompisar lika mycket iochmed att vi flyttade till andra sidan av stan, mitt i skogen..
Jag visste att det skulle hända, asså fan för Simon säger jag bara, han har förstört mammas och framför allt pappas liv. Och mitt, dock inget jag vill tala om.. ÅÅÅH. helvete för allt.
Kommer vi lixom, aldrig få det bra? Pga Simon?!
Nu vill jag bara flytta tillbaka till H-gårn, till civilisationen.
Kommer det alltid vara såhär..? Att jag inte får träffa mina kompisar så ofta som jag vill..?!

Jag saknar Garrett, jag kan inte tala om hur mycket jag gör det, det finns inte ord. Det var så längesen vi träffades nu, jag vet fan inte varför. Och när folk frågar hur det går, om vi har träffats någonting, så blir jag bara så jävla ledsen, eftersom vi inte träffats någonting på skitlänge. Och så kommer de följdfrågor som
"varför"?

"Är det slut"?

"Är det något som är fel"?

Hade jag vetat varför vi inte träffats så hade jag gjort någonting åt det, så jag hade sluppit alla jävla frågor.

Hade det varit slut hade inte hans namn stått överallt, då hade säkert ryktet oxå spidits över halva Falun, käftarna går snabbare här än hur hajen simmar så fort den sett sitt byte..

Klart som fan att något måste vara fel om vi inte har träffats, bara det att jag inte själv vet vad det är.

Snälla, jag ber er. Sluta ställa massa jävla frågor om hur de e mellan oss, när jag inte ens har träffat min kille på lixom mer än 1 månad, då vet jag inte ens själv hur det är! 
Jag vet att ni bara bryr er, men jag blir så ledsen när jag inte får träffa honom och alla frågar hur det är. 
Ni kommer veta hur det är, när vi har träffat och allt det där, när jag säger det själv, för då kommer jag säkert vara glad som en unge i en godisaffär. För jag saknar honom mer än jag någonsin trott jag skulle. 
Så snälla, sluta. Ni kommer få reda på det någongång. Jag pallar bara inte mer frågor nu.. 

Nu har jag gnällt tillräckligt. 

puss
 



Kommentarer
Postat av: Roxanna

ja visst var den! =)

2008-08-10 @ 11:20:52
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0