A Sad Goodbye..

Imorgon åker Camilla, Dave & Elicia hem till Florida.. Det kommer bli massa tårar som vanligt. Jag hatar att gråta, jag får ont i huvudet och man blir helt "messy"..

Jag kommer sakna dom så otroligt, att man alltid ska behöva säga "Hejdå, vi ses nästa år eller till julen" eller något sånt.
Inte att "hejdå, vi ses imorgon".
Men man vet att det kommer hända. I början av sommaren kommer dom och man blir överlycklig.
Och allt slutar med tårar, som vanligt. Åh.

Så imorgon bitti, 03.30 ska vi gå upp, eller iallafall dom för att göra sig iordning, jag går nog upp lite senare, för att säga Hejdå. Sen åker mamma med dom & Monica som ska köra dom till Arlanda. Jag orkar inte, och jag blir bara mer ledsen då. (( !HELVETE! ))
jag hatar avsked, vare sig det är för ett år eller bara för några dagar. fan va barnslig jag är, men ursäkta att jag kommer sakna min syster och hennes familj. Hellre visa att man kommer sakna dom än att visa sig tuff och att dom inte känner att man kommer sakna dom.


((
OCH 19e AUGUSTI, LUGNET-MEDIA OCH FÖDELSEDAG FÖR MIG, HERE I COME!
))

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0